»S težkim srcem in po dolgem premisleku sporočam, da odstopam z mesta glasbenega direktorja Pariške opere, da bi preživel več časa s svojo družino.«
»Njegova dela združujejo estetiko in tehnologijo elektronike s klasično orkestracijo – v individualnem glasbenem jeziku, ki je vedno čuten.«
»Čeprav so naše pogodbe 'plačaj ali igraj', se nam ni zdelo moralno prav, da bi Ani Netrebko kar koli plačali glede na njeno tesno povezanost s Putinom.«
»Carmen je priljubljena tudi zato, ker v njej najdemo mešanico belkanta – npr. Micaeline arije – silovitega in brutalnega realizma, ki napoveduje italijansko veristično smer, in umetelnih španskih ljudskih napevov, kot so 'Seguidilla', 'Habanera' in toreadorjeva pesem ... Zdi se, kot da je Bizet napisal glasbo za 'navadne' ljudi, zato ostaja tako priljubljena.«
»V operi čutimo francosko glasbo, francosko atmosfero, v njej je tudi nekaj germanskega, kot sta Wagner in Strauss.«
»V skladu z mojo dolžnostjo, da ščitim ZDA in njihove državljane, ZDA odstopajo od pariškega podnebnega sporazuma.«
»Pravzaprav ne vem. Sicer pa so nekateri odlomki tako znani, da na vsakih pet minut slišimo uspešnico. Po glasbeni plati je to absolutno najpopularnejša opera. Pomembna je tudi zgodba, ki jo skladatelj dramaturško zelo lepo vodi in nas v vsaki postavitvi, vsakič znova, posebno gane.«
»In seveda tudi posebno slovenska. Preprosto povedano: gre za mesto, ki ga oblega sovražnik. Mesto čuva legenda o samorogu. Vendar se sovražnik in napadalec mesta, zunanji sovražnik, v operi nikoli ne pojavi. O njem se govori, vendar ga ni, ne nastopi. Kot da ni pomemben. Kot da so si ga izmislili.«
»Tako smo ponosni na Jessyene glasbene dosežke in navdih, ki ga je dajala občinstvom po vsem svetu, ki bodo še naprej vir veselja.«
»To bo sezona velikih dirigentov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju